6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۰۳مهر

http://www.8pic.ir/images/16019882755040479104.jpg


چادر تو را بال است

حجاب، بوته خوش بوی گل عفاف است.

۹۲/۰۷/۰۳
فدایی زینب...

عفاف

حجاب

گل

چادر

نظرات  (۵)

۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۰۷ شهیده گمنام "بی پلاک 313"
چادر من ...
نشانه بندگی من  وتمام زیبایی های خدا در وجود ریحانه اش است ....
یازهراس
پاسخ:
یا زهرا...
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۱ در راه مانــــده...
کسی که زیبایی اندیشه داره،زیبایی ظاهر خودش رو به نمایش نمیذاره!

پست حجاب زیاد به دلم میشینه! خشته نباشید


پاسخ:
سلامت باشید...

سلام

زیبا بود.

یازهرا
پاسخ:
سلام علیکم...
سلام.
ممنون از حضورتون واظهار نظر
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم...
خواهش میکنم
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۵ سفیـــر نـــور
چـــــــــادر
زیباترین احساس دنیاستــــــــــــ

ممنونم
التماس دعا
یازهرا
پاسخ:
محتاجیم