6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۲۳شهریور

http://media.afsaran.ir/sidTm3_480.jpg


مرده آن است که نصیبی از حیات طیبه ی شهدا ندارد.

                                         "سید مرتضی آوینی"

هر که شهید نشد، لاجرم خواهد مرد...

خدایا نخواه که بمیریم...

۹۲/۰۶/۲۳

نظرات  (۹)

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۵ محدثه نیک سرشت

شهادت سعادت است و عزت...

و مردن جز با شهادت، ذلت است و خواری...

خدایا!

شهیدمان کن!...

 

التماس دعا،

یا حق.

پاسخ:
الهی آمین
محتاجیم
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۳ یافاطمه الزهرا(س)
زیبا بود...
اجرتان باشهدا..
پاسخ:
خیلی ممنون...
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۴۶ محمـــــدرضا صــفـــایی
چـــی ؟!!!
شما تحویل نمیگیری برادر ...
نه اس ام اسی ، نه زنگی ، حتی یه نظر هم نمیدی  ...  
مثلا ما با هم رفیقیماااا !
بگذریم ...   درست شد مدریت ویرایش پیام ها ؟
در ضمن لیست وبلاگ ها هم زدیم تو برد مسجد ...
با ایمیل الان براتون میفرستم ...
چک کنین لطفا ایمیلتون رو ...

یــ علی ــا فعلا
پاسخ:
ببخشید، نه شما هر روز داری پیام میدی و هر روز باهام صحبت میکنی...
ببخشید من فکر میکردم بلوگفا مثل بقیه سرویس دهنده ها کنار نظر ارسال شده گزینه ی پاسخ به نظر داره...ولی الان فهمیدم که این طور نیست...
فهمیدم چطور باید جواب داد...
چشم چک میکنم...
علی یارت
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۵ فاتح سایبری پلدختر
سلام.اگه می شه نگاهی به وبلاگ من بندازید تا اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم.ممنون
پاسخ:
سلام...
میرسم خدمت تون...
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۷ محمـــــدرضا صــفـــایی
سلام
مطمئنی ؟؟؟
من که همه اختیارات رو  به جز آخری به شما داده بودم ...
نظرات هم جز  اونا میشد ...
الان تمام اختیارات(مدیریت کامل) رو به شما دادم
الان ببین میشه یا نه...
خبرم کن...

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام...
توی پاسخ به نظر بعدی تون توضیح دادم...
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۵ محمـــــدرضا صــفـــایی
سلام برادر
لطفا آدرس ایمیلتون رو واسم بفرستین
 که لیست وبلاگ ها رو واستون بفرستم ...

ممنون
ِِیــ علی ـــا
پاسخ:
سلام...
چشم
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۷ محمـــــدرضا صــفـــایی
احسنتم
عالی بود
پاسخ:
تشکر...
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک...
پاسخ:
الهی آمین...
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۳ ستاره خرازی
زیبا ترین کفن چیست؟
بوریا

اگر نشد
خدایا در جامۀ رزم به خون بنشینم
پاسخ:
ان شاءالله