6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۱۰آذر

روزی عثمان از امیر المومنین علیه السلام درباره ی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف سوال کرد.

حضرت فرمود: اما نام او، هرگز (نمی گویم)...

من با محبوب و دوستم عهد بسته ام که تا زمان ظهورش، هرگز نام او را به زبان نیاورم و به کسی 

نگویم.و آن از امانت های خداوند و اسرار علوم پروردگار است. 1

امام صادق علیه السلام می فرماید:

تنها کافران، اسم صاحب این امر را به زبان می گویند. 2

حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در این باره می فرماید:

کسی که مرا در اجتماع مردم نام ببرد، ملعون و از رحمت خدا به دور است. 3

امام کاظم علیه السلام می فرماید:

ولادتِ او پنهانی است. جایز نیست کسی نام او را به زبان بیاورد،

تا روزی که خداوند فرمان دهد که ظهور کند. 4

 تعجیل در فرج صلوات♥


1. بحار الانوار 51: 34 / ارشاد مفید : 342

2. الزام الناصب : 82

3. بحار الانوار51 : 33 و 53 : 184 / الزام الناصب : 82

4.الزام الناصب، 82 / بحار الانوار 51: 32

منبع: یوم الخلاص (دوران رهایی، ترجمه استاد محمد رحمتی شهرضا) ص 39 و 40 و 50

چنان گرسنگی شام کرد مدهوشم...که گشت تشنگی کربلا فراموشم

فقط چند روز دیگر مانده به شهادت حضرت بکاء

آهـ...

زینبُ

خستگیُ

اسارتُ

سیلیُ 

غارتُ

.

.

.

فقط شهادت این دخترک مانده بود، که زینب را بر زمین بزند...که زد.

التماس دعا

۹۲/۰۹/۱۰
فدایی زینب...

کافران

ظهور

عهد