6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۱۲شهریور

شخصی با هیجان و اظطراب به حضور امام صادق علیه السلام آمد و گفت: 

درباره ی من دعایی بفرمایید تا خداوند به من وسعت رزقی بدهد، که خیلی فقیر و تنگدستم.

امام : هرگز دعا نمی کنم.

_ چرا دعا نمی کنید؟!

برای اینکه خداوند راهی برای این کار معین کرده است.

خداوند امر کرده که روزی را پی جویی کنید و طلب نمایید. 

اما تو می خواهی در خانه ی خود بنشینی و با دعا روزی را به خانه ی خود بکشانی!

منبع: وسائل،چاپ امیر بهادر،ج 2/ص 529.(داستان راستان ، داستان 3)

شهادت مولا ، جعفر بن صادق علیه السلام را تسلیت عرض می کنم.

تعجیل در فرج صلوات
۹۲/۰۶/۱۲
فدایی زینب...

هرگز دعا نمی کنم

نظرات  (۵)

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۲ کربلایی میــــرزا.. غلام حضرت زهرا(س)
سلامـــــــــــــ......

خیلی عالی بود 
یا زهرا (س)
پاسخ:
سلام...
یـــ حیدر ـــا
یازهراس 
پاسخ:
یـــ علی ـــا
سلام
استفاده کردیم
یا علی
پاسخ:
سلام...
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۱ ستاره خرازی
کاش از هر کس که کمکی می خواستیم می تونست همینطوری به ما بگه اشتباهمون کجاست؟
اصلا برامون مقدره یا اصرارمون ........
ما که دستمون به اماممون نمی رسه، کاش ایشون هم ما رو درمان کنند هم برامون دعای خیر کنن
پاسخ:
کاش...
سلام...
خیلی ممنون که سر زدید
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۲ محمدرضا صفایی
سلام علیکم
شهادت حضرت امام صادق (ع) را به شما شیعه ی بزرگوار تسلیت عرض می کنم
(صلوات)
پاسخ:
سلام علیکم...
همچنین
اللهم صل علی محمــد و آل محمــد وعجل فرجهــم....