6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۲۷شهریور

وقتی سید محمد باقر صدر رو دستگیر کردند،

گفت:«می خوام برم حرم امیر المؤمنین علیه السلام و به مردم بگم چی شده»

گفتم:«عجله نکن، شاید آزادش کنن»

گفت:«پس مسئولیت شرعی و وظیفه ی دینی چی میشه؟

ما رو که فقط برای خوردن و آشامیدن نیافریدن!

وقتی یه مرجع مظلوم، تو چنگ این جنایتکارا اسیر شده؛

چرا نباید مردم بدونن؟ چرا سکوت کنم؟ الان دیگه وقت سکوت نیست.

باید مرحله جدید جهاد رو شروع کرد.»

شهیده بنت الهدی صدر

تولد : 1347 قمری

شهادت : 1400 قمری

علت شهادت : به دست رژیم بعث عراق

برگرفته از : مجله شاهد یاران، شماره 27، صفحه92

شادی روح امام و شهدا صلوات

۹۲/۰۶/۲۷
فدایی زینب...

شهیده

وظیفه ی دینی

جهاد

نظرات  (۴)

۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۹ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
خدا قوّت
پاسخ:
خیلی ممنون

سلام

احمد متوسلیان رو هم همین جوری کردن

به قول استاد رائفی پور خیلی بی غیرتیم احمدمونو بردن هیچ خبری هم ازش نداریم

پاسخ:
علیکم سلام 
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/12086
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

پاسخ:
علیکم السلام...
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۵ محمد احسان پورصفا
ما رو که فقط برای خوردن و آشامیدن نیافریدن!
باید مرحله جدید جهاد رو شروع کرد
 عالی بود . . .
پاسخ:
متشکرم...