6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۰۷تیر


قالی می باقت به چه قشنگی،ولی در آمدش رو برای خودش خرج نمی کرد.

هر چی از این راه در می آورد،یا برای دخترای فقیر جهزیه می خرید و یا برای بچه ها قلم و دفتر.

حتی جهزیه خودش رو هم داد به دختر دم بخت،

البته با اجازه من.یادمه یه بار برای عیدش یه دست لباس سبز و قرمز خیلی قشنگ خریده بودم.

روز عید باهاش رفت بیرون و وقتی برگشت درش آورد و گذاشت کنار.

ازش پرسیدم :(( چرا شب عیدی لباس نوت رو در آوردی؟)) 

گفت :(( وقتی پیش بچه ها بودم با این لباس احساس خیلی بدی داشتم.

همش فکر می کردم نکنه یکی از این بچه ها نتونه برای عیدش لباس نو بخره... دیگه نمی پوشمش!))


شهیده طیبه واعظی دهنوی

تولد : 1336

شهادت : 1356 فروردین ماه

علت شهادت :  به دست ساواک

برگرفته از : کفش های جامانده در ساحل ، صفحه 10 الی 15


تعجیل در فرج صلوات

۹۲/۰۴/۰۷
فدایی زینب...

شهیده