6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۰۷شهریور

امام صادق (علیه السلام) فرمود:

سیزده زن در رکاب امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضور خواهند داشت،

زخمیان را درمان و از بیماران پرستاری می‌کنند.

منبع: دلائل الإمامه
تعجیل در فرج صلوات
۹۲/۰۶/۰۷
فدایی زینب...

زنان یاور مهدی

نظرات  (۴)

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۶ ستاره خرازی
خوش به سعادتشون
پاسخ:
در رکاب امام زمان...
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۹ سائل عبدالزهراء
بنده هم غمکده هستم
ghamkade.blog.ir
پاسخ:
شنا هم لینک شدید
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۸ سائل عبدالزهراء
فدای دل بی بی زینب...

با نام 6 گوشه لینک شدید
پاسخ:
سلام...
خیلی ممنون
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۵ مدیون الرقیه
من کلب دو بانوی دمشقم

وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد

mehrkho.blogfa.com