6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۱۷شهریور


وضو
در هنگام کار به مثابه ی تطهیر در حین عبادت است

هر صبح که برای کار بر می خیزید، وضویی بگیرید و بعد از آن نوزده بار 

«بسم الله الرّحمن الرّحیم» به عدد حروف این آیه ی مبارکه تلاوت کنید 

تا آن «وضو» تطهیرتان کند و آن «بسم الله» آفات و بلیّات و شعله های 

اشتغالات جهنّمی دنیا را از شما دور نماید. 

این قدر به زور و بازوی تان متّکی نباشید، رزق را باید از جای دیگر بدهند

شما دائماً اهل طهارت و پاکی باشید، رزق تان وسیع خواهد شد. 

شرح مراتب طهارت»-علاّمه حسن زاده ی آملی

تعجیل در فرج صلوات

۹۲/۰۶/۱۷
فدایی زینب...

نظرات  (۱)

عالی بودممنون
پاسخ:
خواهش میکنم