6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۱۷مرداد

خبرگزاری فارس: «شیخ مفید» فقیهی که فتوایش را امام زمان(عج) اصلاح کرد

روزی شیخ مفید به شاگردان شانه می‌داد تا محاسنشان را شانه کنند.

 به سید مرتضی علم الهدی و سید رضی علم الهدی شانه نداد،

با اینکه آن‌ ها از برجسته‌ ترین شاگردانش بودند. 

این‌ ها آمدند منزل به مادر گفتند:

 شیخ امروز به همه شانه داد به ما دو نفر شانه نداد. مادر خیلی تعجب کرد.

آمد نزد شیخ مفید. آقازاده‌ ها گله‌ مندند. می‌گویند: به همه شانه داده شد، به ما داده نشد.

شیخ مفید فرمود: مگر سید مرتضی و سید رضی ریش درآورده‌اند؟

 از وقتی این دو بزرگوار را آوردی به نزد من، چون این دو نوجوان "زیباچهره" بودند

 من هنوز به چهره این‌ها "نگاه نکرده‌ام"
  تعجیل در فرج صلوات
۹۲/۰۵/۱۷
فدایی زینب...

زیبا چهره

نظرات  (۲)

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۰ ستاره خرازی
بدون توجه به رشته ام؟

راستش بدون توجه نمی دونم! باید فکر کنم
الان از نظر من، چشم خیلی حرف می زنه
خیلی
من تقربیا عادت کردم به چشم افراد نگاه کنم چون خیلی چیزا تو چشم مراجعام می بینم
اما شکر خدا هنوز در مورد آقایون طول می کشه تا خودم تماس چشمی برقرار کنم
اصلا شخصا آدمیم که با نگاه بیشتر احساسم رو به طرف مقابلم می رسونم چه علاقه چه نفرت
در مورد مراجعام، نه
خیلی وقتا شاکی می شن از نگاهام
چون هیچی از توش در نمیاد
درستشم تو درمان همینه
نمی دونم جواب سوالتونو دادم یا نه
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۳ ستاره خرازی
سلام
ماجرای عجیبی بود
یعنی اگر یکی همجنس ما بود و زیبا بود نباید نگاهش کنیم؟ چرا؟
این برام سوال شد
پاسخ:
سلام...