6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۰۵تیر
سلام راجع به اومدنم به سوریه یه توضیح میدم
 
والله قسم من از طرف هیج مرجعی یا شخص دیگه ای به سوریه نیومدم

حدود ۲۰ روز تلاش کردم تا خودم رو به اینجا رسوندم

بروازهای ایران به دمشق اکثرا کنسل شده
 
ومن از طریق کشور دیکه ای وارد سوریه شدم کاری به دولتش ندارم
 
به شوق حرمی اومدم که هر خشت اون ریشهء عمر حسینی هاستعمری کفتم

 یالیتنا کنا معک و حالا وقتشه که این حرف رو  ثابت کنم.

 

در انتها بازهم مؤکدا تاکید میکنم:

 

من با هیج مرجعی تاکید میکنم هیج مرجعی ارتباط ندارم

 

و فقط یکی دو نفر از دوستانم مرجع تقلید بنده رو میشناسن.

 

ولی نسبت به همشون ارادت دارم.

 

تا بعد یاعلی

حمید علیمی

تعجیل در فرج صلوات 

منبعhttp://navaye-karbala.ir



۹۲/۰۴/۰۵
فدایی زینب...