6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۱۴مرداد


از اخلاصش همین بس 

که تا قبل شهادتش هیچ کس 

نفهمید پدر موشکی ایران یعنی چه؟؟

شادی روحش صلوات

۹۲/۰۵/۱۴
فدایی زینب...

تهرانی مقدم

شهید

نظرات  (۶)

اگه از جای دیگه سرویس می گرفتم که نمی پرسیدم. وبلاگ بنده هم بیانه. خیلی ممنون. موفق باشید
پاسخ:
بخشید...اشتباه شد
خوب آدرسش رو بذارید...
آدرس بدید لطفا
جالبه ولی برای من نداره!
نگاه کردم ولی نداشت
پاسخ:
خوب شما از یه جای دیگه سرویس میگیرید...
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۴ یاسین حسن زاده
روی قبرم بنویسیداینجاقبرکسی است که میخواست  اسرائیل رانابودکند
شهیدتهرانی
پاسخ:
خدا بیامرزش
یا رب
سلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
شهادت نصیبتان
این قسمت که کپی می زنیم وقتی پیست می کنیم می نویسه سه صلوات بفرستید، خیلی جالب بود. چطور می شه این کار و کرد؟ 
البته من این صلوات کامنت بالا رو کپی کرده بودم :)

پاسخ:
سلام...
الهی آمین...
خود سیستم بیان یه قسمت داره که هر کسی چیزی از وبتون برداره یا کپی بگیره،
یه پیام براش بفرسته...

زیبا

یه سری بزن

پاسخ:
چشم...
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۰ سربندهای فراموش شده...
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

خدا هم ایشون رو رحمت کنه هم به شما خیر بده...

یاعلی
پاسخ:
ایشالا...