6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۲۲مرداد


در عجبم...

بابا خودت بگو

.

.

.

.

.

.

سرت را بریده اند یا کنده اند؟

۹۲/۰۵/۲۲
فدایی زینب...

نظرات  (۸)

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۱ ستاره خرازی
عمو چند بخش دارد؟

علی اکبر چند بخش دارد؟

قاسم چند بخش دارد؟
پاسخ:
خدا میداند...
حالارقیه فهمید
بابادوبخش دارد
بخشی به روی نیزه
بخشی به روی خاکها

ای خدااااااااااااااااا


پاسخ:
عمو چند بخش دارد؟

بعضی حرفها رو فقط باید گریست

هر حرف رو نباید زد...

پاسخ:
سلام حاجی...

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۳ یافاطمه الزهرا(س)
دلم یک دل سیر روضه ی رقیه میخواهد...
ممنونم.التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم...

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۶ محمد رجا فکری
سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به ما هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)
پاسخ:
خیلی ممنون...
فقط آدرس وبتون باز نمیشه...
وای..
اینطور نگید...
امام زمان پس چی :( ....


ــــــــــــــــــــ
خدا قوت

بروزیم به مناسبت 5 شوال
پاسخ:
سلام...
میرسم خدمت تون...
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۸ محدثه نیک سرشت

روضه هاتون قلب را به درد می آورد...

اما درستشم همین است...

 چراکه عشق را باید برای اهلش خرج کرد،

برای اهل بیتش،

برای حسین...

 

التماس دعا،

یا علی.

پاسخ:
ببخشید...
 تفسیر حسین عین شین قاف...
التماس دعا
یا رب خیلی دردناکه:((آقااااای مظلوم. عکس****