6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۲۶مرداد

حساسیت دارد به بوی کباب ،

حالش خیلی بد می شود .

یک بار خیلی اصرار کردیم که چرا ؟

گفت : اگر در میان مین بودی و به خاطر اشتباهی چاشنی مین

 فسفری عمل می کرد و دوستت برای این که معبر و عملیات لو نرود ،

آن را می گرفت زیر شکمش و ذره ذره آب می شد و حتی داد نمی زد

و از این ماجرا فقط بوی گوشت کباب شده توی فضا می ماند ،

تو به این بو حساس نمی شدی ؟ !!!

تعجیل در فرج صلوات
۹۲/۰۵/۲۶
فدایی زینب...

عملیات

نظرات  (۸)

سلام

مو به تنم سیخ شد.....

شما لینک شدید

اگه قابلیم مارو هم لینک کنید

پاسخ:
سلام علیکم...
شما هم لینک شدید
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۹ شهیده گمنام
جانباز من ....
یازهراس 

پاسخ:
یاعلی
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۴ ˙·٠•●♥ فائزه ♥●•٠·˙
واااای خدای من !!!
هر روز بیشتر ااز روز قبل شرمنده شهدا میشیم
ممنون از حضورتون
پاسخ:
خواهش میکنم...
التماس دعـــ ـا
سلام بامطلب جدیدبه روزم
درضمن دمت گرم
پاسخ:
سلام...
میرسم خدمتت...

چه قدر دردناکه...
فدای غیرتشون...


سلام
زیبا بود ممنون .........

یا علی.............
پاسخ:
سلام...
متشکر
یازهرا
سلام خسته نباشین مطلب خوبی بود
یا علی
پاسخ:
سلام... 
سلامت باشین...
یا زهرا
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۸ ستاره خرازی
یاد میانمار افتادم....

طعم قدرت چشیدنیه
اگر باور نداری نباید از شیفتگان قدرت بپرسی
باید از شهدا بپرسی
که با قدرت ایمان، ناممکن رو ممکن کردن
پاسخ:
با قدرت ایمان، ناممکن رو ممکن کردن...
زیبا بود...