6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۲۴مرداد


۹۲/۰۵/۲۴
فدایی زینب...

نظرات  (۲)

خسته نباشید ممنون از وبلاگ خوبتون .یا زهرا
پاسخ:
سلام...
سلامت باشید...
یـــ زهرا ـــا
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۰ محمد رجا فکری
سلام 
هر وقت تو وبلاگ های مذهبی میرم واسشون یه جمله می نویسم:سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند...
شما هم کار سختی میکنی توی فضای خراب اینترنت اینطوری جهاد می کنی...خدا خیرت بده...با یه طرح جدید بروزم.
به من هم سر بزن،در باره کار ها هم نظر بده خوشحال میشم.www.3noghte.com
یاعلی(ع)
پاسخ:
سلام...
خیلی ممنون که نظر دادی...
التماس دعا