6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

در بر شمع حسین کار من پروانگی ست... از ازل بر جان من یک رگ دیوانگی ست

6 گوشه

یازینب...

پست بعدی
.
.
خدا میداند
.
.
تعجیل در فرج صلوات
.
.
التماس دعا از همه ی بزرگواران

پیوندهای روزانه
پیوندها
۰۵شهریور
۹۲/۰۶/۰۵
فدایی زینب...

نجار

نظرات  (۳)

سلام هه مطالبتون دل آدم رو به در میاره ...

مخصوصا اون شهید بی سر ..

خدایا بدادمون برس خون این شهدا و امام حسین داره پایمال میشه با این گناه ها ...

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۸ ستاره خرازی
منظورم از این کامنت این بود:

دری برای بهشت سفارش داد
پاسخ:
ببخشید...
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۱ علمــــــــدار
با عرض ســـــلام و خسته نباشید
خدمت شما عزیز بزرگوار
و ضمن تسلیت شهادت ششمین امام شیعیان امام جعفر صادق (ع)
از شما دعوت می شود به وبلاگ بنده ی حقیر سر بزنید
و در صورت تمایل وبلاگ بنده را لینک کرده و خبر دهید شما را با چه عنوانی لینک کنم.
.
.
.
.
.
.
با سپاس و تشکر فرا وان[گل]
.
.
یـــــــــــــا علــــــــــــــی
پاسخ:
سلام...
التماس دعـــ ـا...
یــــ علی ـــا